Niet tevreden met uzelf? Kunt u geen structuur in uw hectische leven aanbrengen? Hebt u regelmatig sombere of depressieve gedachten? Wilt u wel lopen, maar durft u het nog niet aan om bij een groep aan te sluiten?

Kom in beweging! Begin en overwin………

……….alle angsten, kwaaltjes, negatieve gedachten.

Maak vrijblijvend een afspraak om te kijken of runningtherapie misschien iets voor u is. Bij runningtherapie wordt een rustige duurloop ingezet als een manier om weer wat structuur in het leven te krijgen en alle gedachten in het hoofd even tot rust te brengen. Als u loopt, kunt u immers niet piekeren!

Sportief zijn is niet nodig, iedereen kan er aan deelnemen. De trainingen worden aan uw niveau aangepast. In een periode van 10 weken wordt er 2 tot 3 keer in de week gelopen. Eén keer onder begeleiding en minstens één keer zelfstandig. Dit kan individueel of in groepsverband.

Na een intakegesprek wordt er een einddoel vastgelegd voor 10 weken trainen. Elke week formuleren we subdoelen die we vervolgens ook evalueren. Deze opzet biedt ook structuur in het dagelijks leven aan.

Met runningtherapie verandert er ontzettend veel. Want door zelf in beweging te komen, komt alles in beweging.

Veel mensen die runningtherapie hebben gevolgd en nog steeds hardlopen, ervaren dat zij:

– Na het lopen een heerlijke voldoening voelen, zeker als ze een lange periode inactief zijn geweest
– Rustiger worden in hun hoofd
– Beter slapen
– Minder somber zijn en/of minder angst hebben
– Meer zelfwaardering krijgen
– Een betere conditie krijgen
– Invloed hebben op hun gewichtscontrole
– Lekker buiten in de natuur zijn geweest

Meer informatie hierover vindt u hier.

Voor ervaringen van anderen, zie recensies.